يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سرمربی بارسلونا با وجود اختلاف زیادی که تیمش با رئال مادرید دارد امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از الموندو، بارسلونا به روند خوب خود با ژاوی ادامه داد و این بار توانست لوانته را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. با این پیروزی آبی اناری‌ها 60 امتیازی شدند تا اختلاف خود را با رئال مادرید با وجود یک بازی کمتر به 12 امتیاز برسانند.

ژاوی بعد از پیروزی برابر لوانته گفت: هر بار که خود را به زمین حریف رساندیم بهتر بازی کردیم. من از عملکرد ترشتگن و دیگر بازیکنان راضی هستم. آنها بسیار حرفه ای هستند و با جدیت کار می‌کنند. بعد از بازی پنج‌شنبه بازیکنان خسته بودند و این خستگی به خوبی در تیم نمایان بود.

او درباره لوک دی یانگ زننده گل پیروزی آبی اناری ها در دقایق پایانی گفت: او تفکر پیروزی دارد و من از او کاملا راضی هستم. او کاملا می داند که چه باید انجام دهد. باید از نمایش او لذت برد.

ژاوی درباره سه ضربه پنالتی که داور به ضرر تیمش گرفت، گفت: پنالتی دوم را به وضوح ندیدم. پیروز شدن در بازی که داور سه ضربه پنالتی به ضرر شما می‌گیرد لذت بخش است. بازی سختی بود. ما آماده رقابت هستیم و تفکر پیروزی در تیم وجود دارد.

سرمربی بارسلونا درباره مورالس زننده گل اول لوانته گفت: او مانند درد دندان است. مورالس همواره برابر بارسلونا سرنوشت ساز ظاهر شده است. او بازیکنی بسیار خوب برای لوانته است.

ژاوی در پایان گفت: قهرمانی در لالیگا بسیار سخت است چرا که رئال شکست ناپذیر نشان می دهد با این حال این احتمال وجود دارد که آنها امتیاز از دست دهند. منتظر لغزش رئال هستیم. خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و پیروزی لذت بخشی بود. ترشتگن شب خوبی را پشت سرگذاشت و دی یانگ هم در بهترین زمان گل زد. ما مهاجم خوبی مانند اوبامیانگ داریم و خوشبختانه تیم خوبی داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها