يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۱۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی از رسیدگی به ۲ پرونده مطبوعاتی به ریاست قاضی عباسی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، احمد مومنی راد در خصوص رسیدگی به ۲ پرونده مطبوعاتی، بیان کرد: روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عباسی ۲ پرونده رسیدگی شد.
 
وی افزود: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول خبرگزاری نفت ما به اتهام نشر مطالب خلاف واقع بود که هیئت منصفه با اکثریت آرا در اتهام مذکور متهم را مجرم ندانست.
 
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعاتی و سیاسی گفت: پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری نسیم آنلاین به اتهام نشر مطالب خلاف واقع بود که هیئت منصفه متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و به‌ اتفاق آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها