يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۳۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
با اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال؛
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت توحید رستم پور از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۸ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت مهدی نادری نسب از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۹۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۰۷ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت رضا شریفی از باشگاه ملی حفاری ایران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۵۵ هزار و ۹۰۸ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۹۲ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت یدالله صادقی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدرضا خزایی فر از باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* با توجه به شکایت باشگاه وچان کردستان از باشگاه ذوب آهن و غزاله بنی طالبی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مستند به بند ۱۱ ماده ۱۱ آئین دادرسی مردود اعلام کرد.

* در پی شکایت حمید خدابنده لو از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدرضا مولایی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۴۴۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمدرضا غلام از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت مصطفی چراغیان از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۹۲۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها