يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۳۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
حقوق عجیب و غریب «بچه‌غول» در لیگ برتر؛
نشریه دیلی میل انگلیس از توافق هالند با باشگاه منچسترسیتی و یک حقوق هنگفت خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، نشریه دیلی‌میل انگلیس در خبری اختصاصی اعلام کرد که منچسترسیتی با «ارلینگ هالند» به توافق رسید و قرار است این بازیکن با حقوق هفتگی 500 هزار پوند راهی لیگ برتر شود.

با این حقوق، هالند بالاتر از دی بروینه، رونالدو، دخیا و پوگبا دیگر ستاره‌های جزیره به گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر بدل خواهد شد.

منچسترسیتی برای آزادسازی این بازیکن از دورتموند مبلغ 63 میلیون پوند نیز پرداخت خواهند کرد.

ستاره 21 ساله نروژی عملکردی خیره‌کننده از خود در دنیای فوتبال به ثبت رساند ولی چند ماهی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. او در این فصل برای دورتموند در 26 بازی ، 25 گل زده و 8 پاس گل به ثبت رسانده است.

هالند اکنون در کنار امباپه به یکی از بهترین ستاره‌ آینده‌دار دنیا لقب گرفته که امیدوار است زیر نظر گواردیولا ، در تیم منچسترسیتی و در لیگ برتر انگلیس روزهای درخشانی را سپری کند.

هالند شاگرد گواردیولا می‌شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها