أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۶۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
کریم جای لواندوفسکی را گرفت؛
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید با دو گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، ضمن امیدوار نگه داشتن تیمش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، رکورد‌هایی شخصی هم به نام خود ثبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نشریه مارکا، کریم بنزما با گلزنی برای رئال مادرید در شب شکست 4 بر 3 این تیم در خانه منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تاریخ‌سازی‌اش با رئال مادرید ادامه داد.

مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها در این بازی برای ششصدمین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و از این حیث با پاکو خنتو اسطوره فقید تیم پایتخت اسپانیا برابر شد. او در این بازی هم دو گل تماشایی زد که دومی به خاطر نوع به ثمر رسیدنش بیشتر مورد توجه قرار گرفت (ضربه پاننکا یا چیپ از روی نقطه پنالتی زمانی که تیمش 4 بر 2 عقب بود).

با این دو گل، او شمار گل‌های خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به 14 مورد افزایش داد و بالاتر از روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ که 13 گل زده است در صدر جدول جدول برترین گلزنان قرار گرفت تا برای اولین بار در حرفه‌اش شانس کسب عنوان برترین گلزن فصل لیگ قهرمانان را داشته باشد. همچنین او آمار تمام گل‌هایش در همه رقابت‌ها را به 41 گل در 41 بازی افزایش داد.

او حالا پنجمین نفر در تاریخ باشگاه رئال مادرید پس از کریستیانو رونالدو، فرانتس پوشکاش، آلفردی دی‌استفانو و هوگو سانچس است که در طول یک فصل برای این تیم حداقل 41 گل به ثمر رسانده. همچنین بنزما فاصله خود با رائول کاپیتان سابق رئال مادرید به‌عنوان دومین گلزن برترین تاریخ این تیم را هم به دو گل کاهش داد. بنزما در طول دوران حضورش در رئال مادرید 320 گل به ثمر رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها