أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۸۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
منابع بحرینی گزارش دادند که ده‌ها نفر از مردم این کشور در روز جهانی قدس و برای رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رسانه‌های بحرینی خبر دادند که عده زیادی از مردم این کشور سحرگاه امروز (جمعه) به منظور بزرگداشت روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمده‌اند.

بنابر گزارش صفحه توئیتری «جمعیت الوفاق» بحرین، مردم به درخواست آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین لبیک گفته‌اند و سحرگاه امروز به منظور بزرگداشت روز جهانی قدس و محکوم کردن عادی‌سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی به خیابان‌ها آمده‌اند.

طبق این گزارش، مردم منطقه «ابو صبیع» در غرب پایتخت بحرین نیز شامگاه پنجشنبه به منظور تأکید بر حفظ آرمان فلسطین و رد هرگونه طرح عادی‌سازی روابط و خیانت، علیه رژیم صهیونیستی شعار سر داده‌اند.

مردم بحرین در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند + ویدئو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها