کد خبر: ۵۰۴۸۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
کلوپ:
سرمربی لیورپول می‌گوید تمدید قرارداد او به موضوع ماندن یا رفتن محمد صلاح ارتباط ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی تلگراف، یورگن کلوپ قرارداد خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس را برای دو سال دیگر تمدید کرد. کلوپ از سال ۲۰۱۵ سرمربی قرمزها بوده و در این مدت او این باشگاه را به صدر اروپا رسانده است. در سال ۲۰۱۹ او با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در سال ۲۰۲۰ اولین قهرمانی در ۳۰ سال گذشته لیگ برتر را به دست آورد. در این فصل، به اصطلاح چهارگانه برای لیورپول امکان‌پذیر است. این تیم قبلاً جام اتحادیه را برده است، آن‌ها مقابل چلسی و توماس توخل در جام حذفی دیدار فینال را برگزار می‌کنند و فقط یک امتیاز از رقیب دیرینه خود منچسترسیتی در لیگ برتر کم دارد و در لیگ قهرمانان نیز در نیمه‌نهایی حضور دارد.

قراردادهای محمد صلاح و سادیو مانه به همراه روبرتو فیرمینو و نبی کیتا رو به اتمام است و هنوز خبری از تمدید این قراردادها نیست.

یورگن کلوپ درباره اهمیت تمدید قرارداد او برای ماندن ستاره‌هایی چون محمد صلاح در این تیم گفت:‌ اگر این یک علامت مثبت برای بازیکنانم باشد، عالی است اما من فکر نمی‌کنم این موضوع یک چیز تعیین کننده برای تمدید قرارداد آن‌ها باشد. این زندگی خودشان است. هر کس می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد که اینجا بماند یا خیر.

ملی پوش مصری که مذاکراتش برای تمدید قرارداد چندین ماه به طول انجامیده است، هفته گذشته اعتراف کرد که نمی‌داند در آنفیلد بماند یا خیر و تاکید کرد که این تصمیم فقط به خاطر پول نیست.

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر بازیکنی زودتر به شما بگوید که می‌خواهد برود، باید با آن کنار بیایید. من در مورد این که بازیکنان وفادار هستند یا نه قضاوت نمی‌کنم. من فکر می‌کنم شما باید وفاداری را در زمینه‌های دیگر ببینید.

صلاح روز جمعه به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شد.

سرمربی آلمانی که تیمش قبلاً جام اتحادیه را در این فصل به دست آورده است، گفت که قرارداد جدید او شروع یک دوره جدید در باشگاه است. وی گفت: ما به تغییر تیم در دو یا سه سال آینده یا هر چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. باید ثبات داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم به رشد خودمان ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها