يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیرهها و قبیلهها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامیترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریدهایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونهگون/انس و شناخت تا که به هم آورید بار/ بیشک بود زجمع شما آنعزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زانرو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، این سامانه بنا بر اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایتها از طریق سامانه اینترنتی https://www.۰۹۶۲۹.ir// نیز امکانپذیر است.
یحیی نقیزاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد همچنین گفته است: سعی میشود برای تامین رضایت مسافران، شکایتهای ثبتشده به سرعت بررسی و در صورت لزوم نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.
مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را از طریق این سامانه ثبت و اطلاعرسانی کنند.
علاوهبر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راهها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبههای گردشگری و دیگر خدمات مربوط به سفر ملزم به اطلاعرسانی است.