أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۲۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کرمانی‌مقدم:
پیشکسوت پرسپولیس گفت: می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند و بحث تبانی را مطرح می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مرتضی کرمانی‌ مقدم در مورد شایعه‌ها و حواشی در مورد نتیجه شائبه برانگیز باخت پیکان مقابل پرسپولیس 10 نفره مطرح می‌شود، اظهار داشت: در این روزهای حساس پایانی فصل طبیعی است که بخواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند و به همین دلیل یکی دیگر را قربانی می‌کنند. این صحبت‌هایی که علیه تیم پیکان و مجتبی حسینی سرمربی آن مطرح می‌کنند  تهمت است. هیچ کدامش درست نیست. من حسینی را می‌شناسم او مربی جوانی است که خوب و بی‌حاشیه کارش را انجام می‌دهد اما برخی می‌خواهند یکی دو نفر را قربانی کنند تا پرسپولیس به حاشیه برود.

وی تصریح کرد: همه چیز فوتبال در زمین مسابقه مشخص می‌شود. فیلم بازی را ببینید بازیکنان پیکان با دل و جان برای موفقیت تیم‌شان تلاش کردند اما وقتی تیمی 10 نفره می‌شود انگیزه بازیکنان آن تیم افزایش پیدا می‌کند. پرسپولیس توانست در این مسابقه خودش را بعد از اخراج  عالیشاه جمع و جور کند و بازی را برد.

کرمانی مقدم در مورد اینکه در لیگ برتر چند سرمربی استقلالی حضور دارند گفت: بله اگر بخواهیم فوتبال را اینگونه نگاه کنیم که استقلال هم دیگر قهرمان می‌شود و هیچ مشکلی برای قهرمانی‌اش وجود ندارد در حالیکه هیچ مربی در فوتبال با  اعتبار و آبروی خودش بازی نمی‌کند که تیم سابقش برنده شود. همه برای موفقیت تیم‌شان تلاش می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه فاصله 4 امتیازی با استقلال قابل جبران است، گفت: همان زمان هم که 6 امتیاز با استقلال فاصله داشتیم گفتم قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست. این را بخاطر بازی‌های باقیمانده دو تیم گفتم. اکنون هم می‌گویم اگر پرسپولیس مراقب حاشیه‌ها باشد می‌تواند قهرمان شود که این مساله به خود آقا یحیی برمی‌گردد و اینکه چطور تیم را خوب مدیریت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها