أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۷۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سرمربی بایرن مونیخ به جدایی ستاره تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در هفته پایانی فصل جاری بوندس لیگا به مصاف وولفسبورگ رفت و به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

یولیان ناگلسمان سرمربی باوارایی ها بعد از این بازی، گفت: در نیمه اول بهترین بازی خود  را در نیم فصل دوم ارائه کردیم البته ما نیاز داشتیم تا گل های زیادی را به ثمر برسانیم. اما در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم.

وی افزود: ما فرصت های خوبی را در این بازی به هدر دادیم. مخصوصا در یک ربع ابتدای نیمه دوم عملکرد خوبی لرا نداشتیم چون ما باید بیشتر از این ها سوار بر بازی می بودیم. به نظرم این پایانی خوبی برای این فصل نبود.

ناگلسمان به جدایی لواندوفسکی از بایرن واکنش جالبی داشت و گفت: این خوب نیست که شما بازیکن ممتازی در حد لواندوفسکی را از دست دهید. اما ما در شرایط کنونی زمانی برای ناراحتی نداریم. باید از این وضعیت به بهترین شکل به نفع خود استفاده کنیم. قرارداد این بازیکن در سال 2023 به پایان می رسید به همین خاطر باشگاه بهترین تصمیم را گرفت تا درآمدزایی داشته باشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها