کد خبر: ۵۰۵۸۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
کلوپ:
سرمربی آلمانی تیم لیورپول عنوان کرد فینال لیگ قهرمانان بازی متعادلی خواهد بود و تیمش مدعی اول قهرمانی نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بی ساکر، لیورپول شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. شاگردان یورگن کلوپ در ابتدا به دیدار ساوتهمپتون می‌روند تا چهار امتیاز اختلاف با منچسترسیتی صدرنشین را کم کنند. قرمزها برای قهرمانی نیاز به برد در دو دیدار آینده دارند و البته امیدوارند سیتی در هفته آخر امتیاز بدهد.

اگر این اتفاق بیفتد، دومین قهرمانی در لیگ برتر تحت هدایت سرمربی آلمانی به دست می‌آید. کلوپ در کنفرانس خبری خود در آستانه بازی لیورپول مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر درباره بازی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان گفت: ما مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان نیستیم. فینال لیگ قهرمانان اروپا یک بازی متعادل ​​خواهد بود. این را باید در نظر داشت که رئال مادرید قهرمانی خود را در لیگ قطعی کرده است و به بازیکنان اصلی استراحت می‌دهد. این در حالی است که ما به مبارزه خود در رقابت‌های لیگ برتر با منچسترسیتی ادامه می‌دهیم. بین الان تا زمان فینال لیگ قهرمانان اروپا ما هنوز دو بازی بسیار مهم داریم. یکی مقابل ساوتهمپتون و دیگری مقابل وولورهمپتون در روز یک‌شنبه.

محمد صلاح و ویرجیل فان دایک احتمالا بازی با ساوتهمپتون را از دست بدهند. این غیبت احتمالی به این دلیل است که آن‌ها روز شنبه در جریان دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل چلسی در ومبلی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند.

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما باید تصمیمات زیادی را قبل از بازی با ساوتهمپتون بگیریم اما یک چیزی که قطعا می‌توانم قول بدهم این است که ما تیمی خواهیم داشت که سعی خواهد کرد در مسابقه با ساوتهمپتون پیروز شود.

با پیروزی لیورپول مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس، نخستین عنوان قهرمانی FA CUP برای یورگن کلوپ به دست آمد.

در صورتی که لیورپول سه‌شنبه شب بتواند ساوتهمپتون را شکست دهد اختلافش با سیتی به یک امتیاز می‌رسد و هفته پایانی لیگ جزیره از حساسیت بسیار زیادی برخوردار می‌شود. منچسترسیتی باید در هفته پایانی برابر استون ویلا به میدان برود که استیون جرارد را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها