أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۲۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
آیت‌الله اعرافی:
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی بایستی در فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری موثر باشد که روح آن نیز ارتقاء اعتماد نسل جدید و جامعه به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر روز گذشته در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در قم با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا مستمراً پیام شهدا به مردم و طلاب برسد، عنوان کرد: حماسه‌ای که کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی ایجاد خواهد کرد، باید در تربیت اجتماعی، سیاسی و انقلابی جامعه مؤثر باشد.

وی اضافه کرد: ما نیاز داریم به اینکه در متن نظام آموزشی و تربیتی مدارس و حوزه رویکرد اجتماعی و انقلابی داشته باشیم و بایستی محصول این کنگره به شکلی در برنامه‌های حوزه علمیه قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور مطرح کرد: این کنگره باید در جهت جهاد تبیین مؤثر باشد و روح جهاد تبیین این است که اعتماد نسل جدید و جامعه را به گذشته انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ارتقاء دهیم و بینش و امید به نسل امروزی دهیم.

وی تصریح کرد: باید محصولاتی از کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی به شکل نرم‌افزاری به دست آید و آماده و منتشر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها