يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۳۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
حداقل ۶ بازیکن این تیم باید به تیم ملی دعوت شوند؛
پیشکسوت باشگاه استقلال نکته مثبت بازی این تیم را تلاش بازیکنان و مدل توپ‌گیری آنها دانست و گفت که شاگردان مجیدی در این زمینه شبیه به بارسلونا عمل می‌کنند.

فریبا: مدل توپ‌گیری و تلاش بازیکنان استقلال مثل بارسلونا استبه گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بهتاش فریبا درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از قبل گفته بودیم بازی سنگینی خواهد بود. مس رفسنجان تیمی کاملاً تاکتیکی است و مربی بادانش و جوانی دارد. می‌دانستیم بازی پرس در پرس می‌شود، چرا که هر دو تیم با پرس کردن اصرار به بازی مستقیم داشتند. مسی‌ها یکی دو موقعیت اوایل بازی داشتند، اما از وقتی تیم استقلال یک توپ را به تیر دروازه زد، به لحاظ روحی شرایط برای این تیم تغییر کرد.

«بازیکنان استقلال پرتلاش بازی کردند.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: آرمان رمضانی بیشتر ضربات سر را در محوطه جریمه مس می‌زد تا توپ به سایر بازیکنان برسد. امیرحسین حسین‌زاده بازی‌ خوبش را با زدن دو گل خوشگل تکمیل کرد. تقسیم بازیکنان در 20 دقیقه پایانی به درستی شکل گرفت و کادر فنی به کوین یامگا استراحت داد. آمدن وریا غفوری به استقلال کمک کرد و او جناح راست را به طور کامل بست. در نیمه نخست، بازیکنان مس از این جناح بیشتر نفوذ می‌کردند. در مجموع، بازی قشنگ و فنی را شاهد بودیم و کیفیت بالایی داشت. ان‌شاء‌الله در دیدار هفته پایانی رکورد شکست‌ناپذیری که هواداران منتظرش هستند، ادامه پیدا می‌کند تا فصل، فوق‌العاده برای استقلال به پایان برسد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عوامل شکست‌ناپذیری شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل خاطرنشان کرد: اولین موضوع، انتقال انگیزه کادر فنی به بازیکنان است. این نکته مثبتی است که بازیکنان‌تان جنگنده و یکدل باشند. اگر به گل اول استقلال دقت کرده باشید، زمانی که حسین‌زاده گل زد همه بازیکنان ذخیره می‌خواستند وارد زمین شوند. استقلال سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شد و به طور طبیعی نباید آنقدر مهم باشد که وقتی تیم گل می‌زند بازیکنان وارد زمین شوند، اما انگیزه‌ و یکدلی که بین بازیکنان استقلال وجود دارد باعث شده است که همه به فکر موفقیت و نباختن باشند. تیمی که روی دور برد باشد، سخت امتیاز می‌دهد.

فریبا یادآور شد: گل نخوردن استقلال به ساختار دفاعی این تیم بازمی‌گردد و صرفاً به خط دفاع و دروازه‌بان مربوط نیست. در فوتبال امروز دنیا دفاع از خط حمله شروع می‌شود. در بازی با مس شاهد بودیم رمضانی و یامگا چندین بار توپ‌گیری کردند. در هر تیمی وقتی یک نفر در پرس کردن تعلل کند، پرس شکسته خواهد شد. در استقلال اگر توپ از جلو رد شود، هافبک‌ها مثل شیر می‌ایستند تا توپ بگیرند. مدل پرس کردن استقلال مثل بارسلوناست که به آن «کانتر پرس» می‌گویند، یعنی وقتی خط فوروارد توپ را از دست می‌دهد، هافبک‌ها و بلافاصله خط دفاعی وارد پرس می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در جشن قهرمانی استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر شرکت می‌کند، گفت: اگر دعوت کنند حتماً به ورزشگاه آزادی می‌روم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره لیست تیم ملی برای بازی‌های تدارکاتی گفت: به نظرم، حداقل باید پنج شش بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها