أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۶۳۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
فرماندار آبادان از افزایش شمار فوتی‌های حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان به ۱۸ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احسان عباسپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در حادثه فرو ریختن ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان ۱۸ نفر فوت کرده‌اند و ۳۷ نفر زخمی شده‌اند که اغلب زخمی‌ها از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی افزود: تمام نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی با لجستیک و تجهیزات کامل در محل حادثه حضور دارند؛ جرثقیل‌های بزرگ نیز در نزدیکترین نقطه محل حادثه دپو هستند ولی با توجه به ضعف در سازه و احتمال ریزش آن استفاده از تجهیزات سنگین را با حساسیت خاصی دنبال می‌کنیم چون ممکن است این سازه به واسطه ارتعاشات بسیار زیاد دچار مشکل شده و حادثه ثانویه را به وجود بیاورد که تبعات آن بسیار بیشتر از حادثه اولیه باشد.

عباسپور بیان کرد: امدادگران به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند و از مردم آبادان برای همکاری همه‌جانبه آنها تقدیر می‌کنم ولی در شرایط فعلی که سازه واقعاً ناپایدار است از مردم درخواست داریم که در خانه‌های خود مانده و در اطراف محیط کارگاهی تجمع نکنند چون اگر مابقی سازه برج سقوط کند، ممکن است اتفاقات بدی را رقم بزند.

فرماندار آبادان تاکید کرد: مردم اخبار را از رسانه‌های رسمی دنبال کرده و نسبت به بازنشر شایعات اقدام نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها