يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۳۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
درحالی که به پایان لیگ بیست‌ویکم و فصل نقل‌وانتقالات تابستانی نزدیک می‌شویم، شایعات درباره پرسپولیس داغ‌تر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در لیگ بیست‌ویکم فصل را به پایان می‌برد که در هفته بیست‌وهفتم پس از شکست برابر سپاهان عملا از کورس قهرمانی جا ماند تا در ادامه لیگ برای حفظ جایگاهش در مکان دوم بجنگد. گل‌محمدی که این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند در تابستان فصل گذشته و البته زمستان خریدهای خوبی انجام نداد تا عملا تیمش از نظر برخی پست‌ها شرایط خوبی را تجربه نکند. حالا در حالی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم هواداران پرسپولیس انتظار دارند تیمشان خوب بسته شود تا شرایط بد فصل قبل را تجربه نکند.

درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است. یحیی گل‌محمدی گفته که همه چیز را به آخر فصل موکول کرده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که پرسپولیس فصل بعد دگرگون خواهد شد.

در خط دروازه گل‌محمدی علاقه‌ای به ادامه همکاری با لک ندارد و به همین خاطر باشگاه به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است. درباره این موضوع هم حتی رضا رویش صراحتا عنوان کرده که مذاکرات با بیرانوند به خوبی پیش رفته است. در کنار بیرانوند پرسپولیس مذاکراتی را هم با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داده تا به زودی مدافع تیم ملی را به خدمت بگیرد. از طرف دیگر صحبت از حضور میلاد زکی‌پور مطرح است که به نظر می‌رسد مذاکراتی هم با این مدافع انجام شده است.

با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد میلاد سرلک و مهدی ترابی شده است اما به نظر می‌رسد کار پرسپولیس برای تمدید قرارداد این دو بازیکن سخت باشد. ترابی خواسته ابتدا طلب‌هایش پرداخت شود و میلاد سرلک هم با پیشنهادات خارجی روبرو است. البته در این میان گل‌محمدی قصد دارد نام سه بازیکن را هم به باشگاه بدهد که با وجود اینکه قرارداد دارند، در لیست مازاد قرار بگیرند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها