يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۵۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
ادامه تلاش برای یافتن مفقودین؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از افزایش قربانیان متروپل به ۳۱ نفر خبر داد.

وحید شعبانی اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه یگان‌های امدادی مستقر در محل ساختمان فرو ریخته متروپل ،بامداد امروز دو پیکر دیگر شناسایی و رهاسازی شدند و به آرامستان آبادان انتقال یافتند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جمعیت هلال احمر خوزستان، وی با اشاره به این‌که در حادثه متروپل تاکنون جمع پیکرهای شناسایی و انتقال یافته به ۳۱ پیکر رسیده است، افزود: این دو پیکر جدید نیز در ادامه عملیات آواربرداری از محل آوار ساختمان بستنی‌فروشی شناسایی و خارج شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: تلاش برای یافتن مفقودین این حادثه دلخراش در هشتمین روز از وقوع ریزش ساختمان متروپل با تمام توان ادامه دارد و حضور تیم‌های جمعیت هلال احمر در منطقه تا پایان عملیات آواربرداری استمرار خواهد داشت.

وی بار دیگر ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این رخداد، از همراهی و همکاری مردم صبور، شریف و محجوب آبادان با عوامل امدادی و سایر دست اندرکاران تقدیر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها