امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۶۸۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
در پی تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایالت تنسی آمریکا، حداقل ۳ نفر کشته و ۱۴ مجروح نفر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه 598، طبق گزارش ای‌بی‌سی نیوز، این دومین تیراندازی و کشتار جمعی در این شهر در هفته گذشته بود، که به گفته رئیس پلیس چاتانوگا «در آن ۲ نفر با اصابت گلوله و نفر سوم بر اثر برخورد با خودرو جان خود را از دست دادند. ۳ نفر دیگر نیز هنگام فرار از محل حادثه با خودرو‌ها برخورد کرده و مجروح شدند.»

همچنین گفته می‌شود احتمالا چندین فردِ تیرانداز در این حادثه بوده‌اند. شرایط تیراندازی هنوز مشخص نیست و پلیس از مردم برای کسب اطلاعات کمک خواست. هویت قربانیان و مظنونان حادثه نیز اعلام نشده است.

هفته گذشته نیز پلیس شهر چاتانوگا در ایالت تنسی آمریکا از مجروح شدن ۶ نفر در تیراندازی شنبه شب در جنوب این شهر خبر داد. افراد مجروح شده، نوجوان و یا جوانانی بودند که در دهه ۲۰ سالگی به سر می‌بردند.

از طرفی امروز رسانه‌های آمریکایی از وقوع تیراندازی در ایالت‌های «آریزونا» و «فیلادلفیا» با تعدادی کشته و زخمی خبر دادند.

به گفته پلیس، یک دختر ۱۴ ساله بامداد امروز در جریان تیراندازی به مردم در یک مرکز خرید در شمال غربی شهر «فینیکس» مرکز ایالت آریزونای آمریکا، کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

پلیس فیلادلفیا نیز اعلام کرد که چندین تیرانداز در حال تیراندازی به سمت جمعیت دیده شده‌اند. ساعاتی بعد هم اعلام شد ۱۴ کشته و زخمی در فیلادلفیا گزارش شده است. بنابر آخرین آمار تاکنون ۳ کشته و ۱۱ مجروح در این تیراندازی برجای مانده است.

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها