يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۸۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
گویا بعد از جدایی مجیدی باشگاه پرسپولیس هم به جذب پین ابراز علاقه کرده تا با یک تیر دو نشان بزند.

استقلال لیگ بیست و یکم را با کسب عنوان قهرمانی به اتمام رساند. برای رسیدن به این هدف سخت، بدون شک چند نفر بیشتر از بقیه نقش داشتند و توانستند اثر بیشتری از خود به جا بگذارند. یکی از آنها گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال بود. دستیار سابق چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا که عده‌ای او را مغز متفکر این مربی بزرگ در دوران حضور روی نیمکت آتزوری می‌دانستند.

بازیکنان استقلال معتقدند پین به بهترین شکل ممکن، نقش تئوریسین را در تمرین استقلال ایفا کرد و یکی از دلایل اصلی موفقیت خط دفاعی این تیم بود. پین که سابقه کار برای پارما، والنسیا، گالاتاسرای، النصر و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه داشت، حالا مورد توجه چند تیم ایرانی قرار گرفته و به همین دلیل خیلی‌ها جدایی او از ترکیب کادرفنی استقلال را قطعی می‌دانند. فرهاد مجیدی بعد از حضور در الاتحاد کلبا، علاقه‌مند است تا پین را کنار خود داشته باشد.

با این حال فعلاً مذاکره موفقی میان آنها شکل نگرفته و مشخص هم نیست آیا مربی ایتالیایی به این پیشنهاد پاسخ مثبت می‌دهد یا نه. درست مانند استقلال که منتظر جواب پین است اما مربی ایتالیایی هنوز پاسخ روشنی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداده و احتمالاً هم نخواهد داد. مگر اینکه بحث سرمربیگری او به میان بیاید و باشگاه بخواهد او را جایگزین مجیدی به‌عنوان نفر اول کادرفنی بکند.

گویا در این میان، باشگاه پرسپولیس هم به جذب پین ابراز علاقه کرده تا با یک تیر دو نشان بزند. ابتدا خط دفاع خود را ترمیم کند و سپس یک مهره قابل اتکا از رقیب را به خدمت بگیرد. مذاکره غیر رسمی با پین انجام شده تا دستیار یحیی گل‌محمدی شود اما به احتمال فراوان سه‌شنبه قرار ملاقاتی به همین منظور شکل می‌گیرد و بحث اصلی هم راجع به پیشنهاد مالی سرخ‌ها به مربی ایتالیایی خواهد بود. به جز پرسپولیس، سپاهان هم برای جذب پین چراغ سبز نشان داده و می‌خواهد به هر ترتیبی که شده، او را با عنوان دستیار نویدکیا به اصفهان ببرد.

به جز پین، کوین یامگا هم مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و بعید نیست برای فصل بعد پیراهن تیم رقیب را بر تن کند. یامگا ۱۰ گل برای استقلال به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن فصل آبی‌ها را به دست آورد. پرسپولیس که در خط حمله با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، مترصد فرصتی است تا رضایت یامگا را جلب کند. با توجه به این مسأله بعید نیست ظرف روزهای آینده در این مورد هم اخبار جدیدی منتشر شود.

با جدایی فرهاد مجیدی، اگر پین و یامگا هم از استقلال بروند کار این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و دوم سخت می‌شود. مگر اینکه استقلالی‌ها اقدام جدی انجام بدهند و بتوانند این دو مهره کارآمد را راضی به تمدید قرارداد کنند. اتفاقی که وقوع آن کمی دور از ذهن است.

منبع: روزنامه ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها