أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۷۲۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه انتقاد سازنده می‌تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: با توجه به وضعیتی که داریم باید از دراگان اسکوچیچ قبل از جام جهانی حمایت کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمد خرمگاه در خصوص شکست تیم ملی ایران برابر الجزایر و انتقاداتی که از سرمربی تیم ملی می‌شود گفت: انتقاد خوب است به شرط آنکه سازنده باشد. باید منطقی به موضوع نگاه کنیم. وقتی که صحبت‌های ملی پوشان را بعد از اردو گوش می‌کردم دیدم که همه آنها از اردو رضایت نداشتند. نمی دانم در این گرما اردو در قطر به چه درد تیم ملی می‌خورد؟ به اعتقاد من باید بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی آماده می‌کردیم تا بتوانیم تجربه بیشتری کسب کنیم.

وی تاکید کرد: باید ببینیم از اردو چه می‌خواستیم و چه تأثیری در روند بهتر شدن تیم ملی ما داشت. بازی‌های تدارکاتی بیشتر می‌تواند هماهنگی را بهتر کند. دست سرمربی برای ارنج کردن باز است و باید به او اجازه دهید تا تفکراتش را در زمین پیاده کند.

پیشکسوت فوتسال ایران یادآور شد: مربی تیم ملی از همه بازیکنان شناخت دارد اما شاید بخواهد از یک دفاع چپ در پست دیگری استفاده کرده و او را محک بزند. طبیعی است که باید به او اجازه دهیم کارش را انجام دهد. بازی‌های تدارکاتی تمام برای این است که نقاط ضعف برطرف شده و مشکلات تیم از بین برود. برد و باخت معنای خاصی ندارد و همه مربی‌های تیم‌های ملی به دنبال برطرف کردن ضعف‌ها و هماهنگی تیمی هستند. اسکوچیچ در دور مقدماتی نتایج خوبی گرفته، تیم را به جام جهانی رسانده و حالا باید از او حمایت کرد.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی در جام جهانی می‌تواند موفق باشد؟ گفت: بهتر است خودمان را گول نزنیم. اگر چه باید از فوتبال ایران دفاع کنیم اما شرایط تیم‌های همگروه ایران به مراتب از ما بهتر بوده و فوتبال آنها با فوتبال ما تفاوت‌های بسیاری دارد. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. درست است که تا به حال در هیچ دوره‌ای از حضورمان در جام جهانی به مرحله بعد صعود نکرده ایم اما باید به گونه‌ای بازی کنیم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل گذشته لیگ برتر پیشرفتی نسبت به سال های قبل داشته است؟ گفت: صادقانه باید بگویم نه. ما فقط درجا زده ایم چون رقابت در لیگ ما سالم نیست. برخی تیم‌ها هستند که بهترین امکانات را دارند، هزینه زیادی می‌کنند، بازیکنان خوبی می خرند و به دنبال قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان هستند. مطمئناً اگر حق پخش تلویزیونی به تیم‌ها داده شود شرایط متفاوت خواهد شد و حتی می‌توانیم پول به رشته‌های ورزشی دیگر هم تزریق کرد اما در حال حاضر با توجه به نبود حق پخش تلویزیونی و درآمدزایی رقابت سالم نیست. برخی تیم‌ها به دنبال قهرمانی هستند، برخی‌ها به دنبال سقوط نکردن و تعدادی هم در میانه جدول خوشحال هستند که توانسته اند در لیگ برتر باقی بمانند.

خرمگاه در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فوتبال کشورمان باید از تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت تیم ملی و لیگ برتری قدرتمند استفاده کنند. امکانات زیادی داریم که باید از آنها استفاده کنیم اگر ساختار فوتبالمان را بهبود ببخشیم به طور حتم حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها