کد خبر: ۵۰۷۳۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این آستان مقدس که در سالن حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی حاصل شده که ضمن زیارت حضرت معصومه(س) امروز و فردا کارهایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه ما مسئولیت داریم که در شهرستان ها حضور پیدا کنیم و با مردم از نزدیک در ارتباط باشیم، افزود: قم با توجه به ویژگی هایی که دارد باید مسائلش هم در تراز این شهر مقدس دیده شود.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه برخی مکان هاو شخصیت ها به دلیل جایگاهشان احترام بیشتری دارند، گفت: نسبت به برخی از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی در قم باید بیشتر توجه و مراقبت شود و این یک امر عقلایی و دینی است و اختصاص به اسلام ندارد بنابراین من از همکاران خودم در استان قم می خواهم که با این دید به مسائل قم نگاه کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز برخی از مردم بخاطر مشکلاتی ممکن است تحت فشار باشند و ناراحتی‌هایی داشته باشند، افزود: مسئولان باید توجه کنند که اگر جایی کسی حرفی زد برایشان غیر منتظره نباشد و با صبر و تحمل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

محسنی اژه ای تصریح کرد: ما باید این را نعمت بزرگی از پروردگار بدانیم که امروز از جایگاه حقوقی خود بتوانیم گره ای از کار مردم باز کنیم، قدمی در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی قدمی برداریم؛ باشد که ما در سایه اسلام و ائمه(ع) و جمهوری اسلامی باشیم و سختی‌ها با این دید شیرین می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند وعده داده است که ما را یاری کند، افزود: به طور خاص از زحمات و تلاش های آیت الله سعیدی که در قم حضور دارند و تمام امور با محوریت ایشان سامان می گیرد تقدیر و تشکر می کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها