يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۳۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که روبرت لواندوفسکی در یک قدمی انتقال به بارسلونا قرار دارد.
5 خرید احتمالی بارسلونا را بشناسید / دعوای ژاوی و توخل بر سر لواندوفسکی

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال پایش را در یک کفش کرده و از بایرن مونیخ خواست تا با انتقالش به تیمی دیگر موافقت کنند.

این تقاضا در ابتدا با ممانعت مدیران آلمانی مواجه شد ولی به نظر می‌رسد سران مونیخی نیز با توجه به اتفاقات پیش آمده راضی هستند تا روبرت لواندوفسکی مسیری دیگر از آلیانس‌آره‌نا را طی کند.

سادیو مانه که در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد، می‌تواند جانشین مناسبی برای گلزن لهستانی در تیم مونیخ باشد.

گزینه اصلی لواندوفسکی بارسلوناست و ژاوی و لاپورتا سعی دارند، هر طور شده با توجه به مشکلات مالی او را به نیوکمپ آورند. خودِ لواندوفسکی نیز علاقه دارد تا به پروژه احیای بارسلونا به ژاوی کمک کند و ستاره اصلی آبی‌اناری‌ها لقب گیرد.

امروز نشریه اسپورت کاتالونیا عکس لواندوفسکی را بزرگ در جلد اصلی کار کرد و از انتقال احتمالی او حرف زد. موندو نیز در جلد اصلی خود نوشت: ستاره لهستانی یک قدم با بارسا فاصله دارد.

نشریه اسپورت در کنار لواندوفسکی البته از دیگر خریدهای احتمالی ژاوی صحبت کرد و نوشت: کریستینسن ، مارکوس آلونسو و آزپیلیکوئتا، هر 3 قراردادشان با چلسی به اتمام رسیده و هر 3 می‌خواهند راهی بارسلونا شوند. از طرف دیگر فرانک کسیه قطعا میلان را در تابستان ترک خواهد کرد و بارسلونا مشتری اول او خواهد بود.

این 4 بازیکن قراردادشان با تیم‌های چلسی و میلان به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد و به صورت مجانی راهی بارسلونا خواهند شد ولی با این حال دستمزد بالایی خواهند داشت که باید دید آبی‌اناری‌ها چه مذاکره‌ای در خصوص حقوق با این بازیکنان خواهند کرد.

از ژولس کُنده، مدافع فرانسوی سویا که بیش از 60 میلیون یورو قیمت دارد، به عنوان دیگر بازیکن احتمالی به بارسلونا سخن می‌گویند. البته آبی‌اناری‌ها به دلیل مشکلات مالی ممکن است نتوانند قرارداد او را نهایی کنند. چلسی دیگر تیمی است که به خرید کنده علاقه دارد.

روز گذشته نیز برخی رسانه‌ها از علاقه توخل به لواندوفسکی نوشتند تا این بازیکن جانشین لوکاکویی شود که سودای بازگشت به اینترمیلان را دارد. باید دید دعوا و مبارزه چلسی و بارسلونا تا کجا ادامه خواهد داشت و کدام می‌تواند در خرید بازیکنان مذکور موفق عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها