يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مربی بدنساز اسپانیایی با قرارداد یک ساله به کادر فنی پرسپولیس ملحق شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، با اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، خوزه آگوستو لوسادا بنیتز که فارغ‌التحصیل دوره بدنسازی از دانشگاه مادرید است با عقد قرارداد برای یک فصل به کادر فنی سرخپوشان ایران ملحق شد.

او پیش از این با باشگاه‌های نساجی قائم‌شهر و گل‌گهر سیرجان همکاری داشته است و پرسپولیس سومین تجربه کاری او در فوتبال ایران است.

کار بدنسازی سرخ‌ها در فصل گذشته بر عهده مظاهر رحیم‌پور بود اما با پایان فصل همکاری این تیم با رحیم‌پور پایان یافت تا تحولی در کادرفنی ایجاد شود. یکی از انتقاداتی که به پرسپولیس وارد می‌شد نحوه بدنسازی این تیم، آماده نبودن فیزیکی برخی بازیکنان و مصدومیت‌های تعداد زیادی از نفرات بود که در نهایت منجر به تغییر بدنساز این تیم شد.

هواداران پرسپولیس باید طی روزهای آینده منتظر اعلام جانشین مربی گلرهای پرسپولیس نیز باشند تا کادرفنی این تیم تکمیل شود. داود فنایی مثل رحیم‌پور با پایان فصل از سرخ‌ها جدا شد تا تغییرات عمده‌ای در خط دروازه پرسپولیس با پیوستن بیرانوند و تغییر مربی دروازه‌بان‌ها ایجاد شود.
این بدنساز که خود را په په لوسادا معرفی می‌کند توقعات بالایی را در پرسپولیس پیش روی خود می‌بیند و باید در ابتدای کار با بازیکنانی چون امیری و پورعلی‌گنجی که از مصدومیت برگشته‌اند کار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها