أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۸۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۲ تير ۱۴۰۱
هر چند که وریا در روزهای گذشته از عدم تماس مدیران برای تمدید قراردادش دلخور بود اما به نظر می‌رسد او به‌زودی با آجورلو پای میز مذاکره بنشیند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، ماندن یا جدایی وریا غفوری از استقلال به یک سوال جدی برای هواداران این باشگاه تبدیل شده است. کاپیتان محبوب آبی‌ها که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، بارها در صحبت‌هایش مدعی شده که تماسی از سوی مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با او صورت نگرفته است.

در روزهای گذشته، وریا بی توجه به حواشی اخیری که برایش پیش آمده مشغول انجام یک تورنمنت دوستانه تنیس فوتبال بود. جایی که او با برخی از ستاره‌های فعلی و سابق فوتبال و فوتسال از جمله علی قلی‌زاده، میلاد زکی‌پور، وحید شمسایی، آندرانیک تیموریان و... در این مسابقات حضور یافت.

انتشار یک ویدیو از لحظاتی که وریا مشغول گرفتن عکس یادگاری با هواداران استقلال بود، جنجال‌های زیادی را به پا کرد. او در این لحظه اعلام کرد که آخرین عکس‌هایش با لباس استقلال را از او بگیرند. ویدیوی این گفته‌های غفوری به سرعت در فضای مجازی منتشر و باعث نگرانی هواداران شد.

فردای انتشار این ویدیو، غفوری در دور پایانی مسابقات تنیس فوتبال حضور پیدا کرد و این بار در جمع خبرنگاران حاضر شد. او یک بار دیگر بر علاقه خود برای تمدید قراردادش با استقلال تأکید کرد و گفت علاقه دارد برخلاف برخی از کاپیتان‌های سابق این تیم، با لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کند.

خواسته اکثریت هواداران استقلال مبنی بر حفظ وریا، سطح فنی خوب این بازیکن و نبود جانشین باکیفیت برای او باعث شده تا حتی مدیران استقلال نیز به فکر حفظ این بازیکن باشند اما زمان‌بر بودن پروسه مذاکره با گزینه‌های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید، باعث شده بود تا ارتباطات با وریا برای حفظ او صورت نگیرد.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد در روزهای آینده و پس از تعیین‌تکلیف نهایی کادرفنی استقلال و با تأیید ریکاردو ساپینتو، صحبت‌ها برای حفظ وریا در تیم نیز آغاز شده و او با مدیران باشگاه پای میز مذاکره بنشیند و قراردادش را تمدید کند.

این مسئله که انتخاب سرمربی جدید باید اولویت اصلی مدیران استقلال باشد، کاملا بدیهی است و می‌توان این‌گونه برداشت کرد که وریا می‌توانست در روزهای مذاکرات برای انتخاب سرمربی از انجام مصاحبه اجتناب کند تا همه چیز در سکوت و فضای آرامی پیش برود.

با توجه به سابقه‌ای که از مصطفی آجورلو در ذهن هواداران به ثبت رسیده، به نظر می‌رسد در روزهای آتی شاهد حضور غفوری و مدیربرنامه‌هایش برای ادامه همکاری طرفین باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها