أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۹۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۵ تير ۱۴۰۱
ویژه برنامه سرود «سلام فرمانده» 11 تیرماه در منطقه ۲۱ تهران واقع در تهرانسر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، سرود حماسی و ملی مذهبی "سلام فرمانده" که اخیرا در سراسر کشور و نیز در کشورهای دیگر مورد استقبال فراوان محبین اهل بیت(ع) و مخصوصا دهه 90 ها قرار گرفته، قرار است شنبه 11 تیرماه 1401 ساعت 19 در منطقه 21 تهران واقع در تهرانسر، بلوار شاهد، زمین ورزش بوستان نیلوفر، جنب بزرگراه آزادگان، با همراهی سربازان دهه هشتادی و نودی امام زمان(عج) نیز همخوانی و اجرا شود.

حاج ابوذر روحی(مداح)، شیخ مصطفی کرمی(سخنران)، احمد بابایی (شعرخوانی)، سید ایمان یاراحمدی(روایتگر ) در این مراسم حضور دارند و به اجرای برنامه می پردازند.

اجرای گروه سرود نبی اکرم (ص) و میثاق تهران از برنامه های این مراسم عنوان شده است.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» مخفف «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها