أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۰۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۶ تير ۱۴۰۱
نشریه اسپانیایی از رقم درخواستی بایرن مونیخ برای فروش ستاره لهستانی پرده برداشت.
مبلغ انتقال لواندوفسکی به بارسلونا فاش شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مهمترین خرید بارسلونا در پنجره تابستانی رابرت لواندوفسکی است. ژاوی و لاپورتا قصد دارند هر طور شده، گلزن لهستانی که به شدت خواهان ترک بایرن است را به خدمت گیرند تا مشکل گلزنی تیم برطرف شود.

امروز نشریه موندو در جلد خود از رقم درخواستی باشگاه بایرن مونیخ پرده برداشت و با تیتر بزرگ نوشت: لواندوفسکی 60 میلیون یورو قیمت دارد.

موندو نوشت: پس از مذاکره باشگاه با نماینده مونیخ در شهر مایورکا، بایرن پذیرفت تا او را در بازار فروش قرار دهد و حداقل پول را نیز دریافت کند. آنها معتقدند که 60 میلیون یورو حداقل ارزشی است که باید مذاکره آغاز شود.

نشریه موندو در ادامه به باشگاه بارسلونا هشدار داد تا در خرید بازیکنانی چون فرانک کسیه از میلان و آندریاس کریستینسن از چلسی تسریع کنند و زمان را به عقب نیاندازند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها