يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۱۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۶ تير ۱۴۰۱
مارکا در جلد امروز خود به شکلی جالب از ستاره‌های آفریقایی رئال مادرید تمجید کرد.
قدرت رئال مادرید در دستان آفریقایی‌ها+عکس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، نشریه اسپانیایی در جلد امروز خود از 6 بازیکن قدرتمند رئال مادرید صحبت کرد که اصلیتی آفریقایی دارند. مارکا در جلد خود نوشت: قدرت آفریقا!

رودیگر، شوامنی، کاماوینگا، مندی، آلابا و بنزما 6 بازیکنی هستند که در اصل آفریقایی بوده ولی در تیم‌های ملی فرانسه، اتریش و آلمان توپ می‌زنند و اکنون جزو ستاره‌های اصلی رئال مادرید به شمار می‌روند.

تصویر زیر را مشاهده کنید:

ژوزه مورینیو در همین خصوص ایرادی به فیفا گرفت و توصیه کرد که بازیکنان فوتبال باید با ملیت اصلی خود بازی کنند و نباید در تیم‌های ملی اروپایی به بازی کردن بپردازند. گزارش بیشتر در این خصوص را در اینجا بخوانید.

اکنون اصلیت بازیکنان فوق به شرح زیر است:

آنتونی رودیگر: سیرالئون – بازی در تیم ملی آلمان

ادواردو کاماوینگا: آنگولا – بازی برای تیم ملی فرانسه

اورلین شوامنی : کامرون – بازی برای تیم ملی فرانسه

فرلاند مندی: سنگال – بازی برای تیم ملی فرانسه

دیوید آلابا : نیجریه – بازی برای تیم ملی اتریش

کریم بنزما: الجزایر – بازی برای تیم ملی فرانسه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها