يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۳۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۸ تير ۱۴۰۱
پس از آنکه پرواز امروز مشهد-مسقط شرکت هواپیمایی قشم دچار مشکل ترکیدگی لاستیک شد، با اختصاص هواپیمای جایگزین مسافران به مقصد اعزام شدند.
بروز مشکل در چرخ‌‌ هواپیمای مشهد-مسقط‌ قشم‌ایر/ اعزام مسافران به مقصد‌ با هواپیمای جایگزین

‌‌به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم، این شرکت در خصوص بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز مسیر مشهد به مسقط ‌اعلام کرد: این پرواز پس از تیک آف از محل چرخ‌های هواپیما با مشکل ترکیدگی لاستیک مواجه شد که طبق تشخیص خلبان، با توجه به وزن‌ سوخت در مسیر طولانی و به منظور حفظ ایمنی مسافران اقدام به کاهش وزن هواپیما کرد و سپس در فرودگاه مبدا به سلامت نشست.

مسافران این پرواز در کمال صحت از هواپیما پیاده شدند و در محل CIP فرودگاه مشهد پذیرایی لازم از مسافران انجام شد.

هواپیمایی قشم ‌با هدف حفظ ایمنی مسافران این پرواز و همچنین راستای تکریم مسافران، همه اقدامات لازم در خصوص ارسال سریع هواپیمای جایگزین انجام داد‌ که در سریعترین زمان و کمترین تاخیر این پرواز جهت جابه جایی مسافرین به مقصد برقرار شد.

به همین منظور شرکت هواپیمایی قشم ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، از مسافران ‌‌که با صبر و شکیبایی خود نهایت همکاری را با مجموعه قشم ایر داشته اند، قدردانی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها