يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۴۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۹ تير ۱۴۰۱
رسانه‌ها در اسپانیا گزارش دادند، ویلای رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، در جزیره ایبیزای اسپانیا کشور هدف دستبرد قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ خبرگزاری رسمی اسپانیا اعلام کرد ویلای متعلق به رونالدو نازاریو در جزیره ایبیزای این کشور هدف دستبرد قرار گرفته. بر اساس این گزارش از خانه رونالدو، جواهرات و پول نقد سرقت شده است.

جالب اینجا است که رونالدو در زمان سرقت در ویلا حضور نداشته اما یک فوتبالیست شناخته‌شده این روزها تعطیلات خود را در ویلای او سپری می‌کند. مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن ژرمن، این روزها برای گذراندن تعطیلات خود در ایبیزا به سر می‌برد. وراتی ویلای متعلق به رونالدو را اجاره کرده و سرقت در همین زمان رخ داده.

سرقت از خانه رونالدو با حضور ستاره پی اس جی/عکس

خانه رونالدوی برزیلی در محله کالا جوندال در جنوب جزیره ایبیزا واقع شده. در روزهای گذشته مارکو وراتی، ویلای مریخی را کرایه کرده بوده و برای گذراندن تعطیلات خود در آن سکونت داشته. رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند میزان خسارت وارد شده در نتیجه سرقت، نزدیک به 3 میلیون یورو بوده.

سرقت از خانه رونالدو با حضور ستاره پی اس جی/عکس

روزنامه محلی جزیره ایبیزا در گزارش خود آورده که در زمان انجام شدن سرقت، وراتی و نزدیکانش در خانه حضور نداشتند. با حضور پلیس مشخص شد که هیچ علامتی دائر بر ورود به زور سارقین وجود ندارد.

رونالدوی برزیلی این روزها مالکیت باشگاه اسپانیایی رئال وایادولید را در اختیار دارد. او در کشورش هم مالک باشگاه کروزیرو است که این روزها در سری ب لیگ برزیل بازی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها