يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۵۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۲ تير ۱۴۰۱
طی ۳۱ ساعت اخیر؛
شبکه‌های لرزه‌نگاری وابسته به مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد طی ۳۱ ساعت اخیر، ۶۱ زمین لرزه در حوالی بندر خمیر ثبت شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، شبکه‌های لرزه‌نگاری وابسته به مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسة ژئوفیزیک دانشگاه تهران از ساعت ۰۲:۰۰ ۱۱تیرماه تا ۰۹:۰۰ امروز تعداد ۶۱ زمین‌لرزه را در حوالی بندرخمیر واقع در استان هرمزگان ثبت کرده‌اند.

زمین لرزه های هرمزگان از ۱۱ تا ۱۲ تیرماه

 ۶۱ زمین لرزه در حوالی بندر خمیر ثبت شد

بامداد شنبه زلزله ای با بزرگی ۴.۱ در استان هرمزگان به مرکزیت بندر خمیر اتفاق افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها