يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۷۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۱۳ تير ۱۴۰۱
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: درهای فدراسیون پس ازسال‌ها به روی قهرمانان باز شده و اینجا خانه آن‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، حسین مقامی در گفت‌وگویی در مورد تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: با توجه به اینکه تجهیزات اردو در گلستان بود و باید به تهران منتقل می شد، به همین دلیل به دنبال بردن آنها به آکادمی ملی المپیک هستیم و تا دو سه روز آینده اردو با دعوت از نفرات آغاز خواهد شد.

وی در مورد حضور حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: او برای عرض تبریک به سجاد انوشیروانی به فدراسیون آمد و نشان داد که اهمیت زیادی به این رشته قائل است که بلافاصله پس از بازگشت از کره جنوبی این کار را انجام داد و قول داد هرکاری که از دستش بربیاید برای وزنه برداری انجام خواهد داد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: این فدراسیون متعلق به قهرمانانش است و حالا اگر در گذشته این در بسته شده بود، بحث دیگری است. اعتبار فدراسیون و وزنه برداری ایران از نام قهرمانانش است و باید به آنها بها داده شود. سجاد انوشیروانی نیز همین روال را دارد و باید از قهرمانان مثل بهداد سلیمی و کوروش باقری برای کمک دعوت کرد.

مقامی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی که گفته می‌شود یک عمل جراحی دیگر انجام داده است، گفت: روز گذشته با او تماس گرفتم و کار داشتم، اما تلفن همراهش در دسترس نبود و نتوانستیم پیگیر وضعیتش شویم.

بودجه ۵ میلیاردی مجلس برای وزنه‌برداری!/ درهایی که پس از سال‌ها به روی قهرمانان باز شد

وی در خصوص اینکه  آیا قرار است کیانوش رستمی هم به اردو بیاید یا خیر، گفت: هنوز اسامی اردونشینان اعلام نشده و بنابراین نمی‌توانیم در این خصوصی چیزی بگوییم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که اعتبار تخصیصی مجلس برای وزنه‌برداری چقدر بوده است، عنوان کرد: طبق جدولی که من دیدم ۵ میلیارد تومان بود که خیلی کم است. البته برای بیشتر شدن باید رئیس فدراسیون قبلی چکش کاری و چانه زنی می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد. علیرضا دبیر و یا روسای دیگر هم اگر گرفته‌اند به خاطر چکش کاری بوده است. البته من شنیدم سال قبل نیز این اعتبار ۵ میلیارد بوده که آن را هم به طور کامل نگرفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها