يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۸۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۱۳ تير ۱۴۰۱
جدایی رونالدو از منچستریونایتد از یک نظر برای اریک تن‌هاخ خبر خوبی است چرا که می‌تواند 90 میلیون یورو منابع مالی برای خرید بازیکنان مد نظرش در اختیار او بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد از نظر مالی برای این باشگاه کمک بزرگی خواهد بود. دیروز مشخص شد که رونالدو با هدف بازی در چمپیونزلیگ قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد. کریستیانو سال گذشته به اولدترافورد برگشت ولی اوضاع آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و یونایتد با کسب مقام ششمی در لیگ برتر جواز صعود به چمپیونزلیگ را به‌دست نیاورد.

رونالدو با دستمزد 500 هزار یورویی در هفته، در حال حاضر گران‌ترین بازیکن یونایتد است. این رقم در یک سال مبلغی معادل 24 میلیون یورو خواهد شد. بعد از رونالدو، گران‌ترین بازیکن فعلی یونایتد، داوید دخیا است که در سال دستمزدی معادل 22 میلیون یورو می‌گیرد.

یونایتد پیش از این شاهد جدایی چند بازیکن گران‌قیمت دیگر بوده که رها شدن از بار اقتصادی پرداخت دستمزدهای کلان آنها از نظر مالی، کمک بزرگی برای این باشگاه است. پل پوگبا، جسی لینگارد، خوان ماتا و نمانیا ماتیچ، از بازیکنانی هستند که در ماه‌های اخیر یونایتد را ترک کرده‌اند. نپرداختن دستمزد این چند بازیکن در سال چیزی در حدود 65 میلیون یورو صرفه‌جویی برای یونایتد به دنبال دارد.

از جمع این صرفه‌جویی 65 میلیون یورویی به‌علاوه صرفه‌جویی ناشی از نپرداختن دستمزد 25 میلیون در سال کریستیانو رونالدو، مبلغ 90 میلیون یورو به‌دست می‌آید. این مبلغ برای باشگاه و سرمربی جدیدش اریک تن‌هاخ فرصتی فراهم می‌‌کند تا با دستی بازتر برای خرید بازیکنان مد نظرشان اقدام کنند.

این محاسبات تنها مبلغ ناشی از صرفه‌جویی ناشی از نپرداختن دستمزد چند بازیکن گران و از جمله رونالدو را شامل می‌شود و مبلغی که در ازای واگذاری کریستیانو از سوی باشگاه خریدار به حساب یونایتد واریز می‌شود هدیه دیگری به این باشگاه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها