يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۶۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۳ تير ۱۴۰۱
محمد حسین کنعانی زادگان در اردوی آماده سازی تیم الاهلی قطر در اتریش یکی از آماده ترین نفرات است ودر کنار سایر همبازیان خود از جمله شجاع خلیل زاده برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر آماده می شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، او که به دلیل محرومیت اعلام شده از سوی کمیته اخلاق نتوانست در اردوی تیم ملی در دوحه حاضر شود و در بازی با الجزایر در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید خرسند از حضور شجاع خلیل زاده در تیم الاهلی است به این خاطر که این دو زوج خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی خواهند بود و بازی در کنار هم در ترکیب تیم الاهلی موجب می شود پیش از جام جهانی به هماهنگی لازم برسند. آنها مدت زمانی در ترکیب تیم پرسپولیس هم در کنار هم بازی می کردندو یکی از دلایل صلابت خط دفاعی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 هماهنگی این دو بازیکن در قلب خط دفاعی بود.

جالب اینکه تیم ملی هم قصد دارد در فیفا دی بعدی در اتریش اردو بزند و یکی از بازی های دوستانه ای که در این اردو برگزار خواهد کرد اروگوئه خواهد بود. این تیم علاوه بر ایران با قطر هم بازی خواهد کرد. تکلیف بازی دوم تیم ملی هنوز مشخص نشده است و برخی پیش بینی می کنند جدال دوم تیم ملی با قطر باشد چرا که هر دو تیم برای بازی با اروگوئه به سرزمین موسیقی سفر خواهند کرد.

علاوه بر محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی تیم ملی در دوحه و بازی با الجزایر حاضر شود و می توان یکی از دلایل شکست تیم ملی و عملکرد مورد نقد تیم ملی در فاز دفاعی را همین موضوع دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها