يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۷۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۳ تير ۱۴۰۱
زمان رونمایی از سپاهانِ پرتغالی مشخص شد/استارت تیم مورایس با تمام نفرات

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته باشگاه سپاهان از سه دستیار پرتغالی ژوزه مورایس دستیار اسبق خوزه مورینیو در تیم‌های اینتر، رئال مادرید و چلسی رونمایی کرد تا شاکله اصلی کادرفنی این تیم اصفهانی مشخص شود.

به این ترتیب هوگو آلمیدا ستاره اسبق تیم ملی پرتغال، ژائو پدرو (مربی بدنساز) و پائولو سانتوس (مربی دروازه‌بان‌ها)، سرمربی جدید سپاهان را در فصل جدید فوتبال کشورمان همراهی خواهند کرد.

طبق برنامه ریزی انجام شده، تمرینات سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر از فردا (سه شنبه 14‌تیر) در مجموعه باغ فردوش و کمپ اختصاصی این تیم آغاز خواهد شد که قرار است کلیه بازیکنان تیم شامل محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور به عنوان خریدهای تابستانی در آن حضور داشته باشند.

این در حالیست که هنوز تکلیف بازیکنان تمدیدی و هچنین تقویت برخی پست‌‌ها مانند دفاع راست یا مهاجم مشخص نیست که باعث انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌هایی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها