أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۸۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۴ تير ۱۴۰۱
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به دنبال درآمدزایی نجومی از طریق سعودی ها است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با ریاست جانی اینفانتینو این روزها به دنبال میزبانی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان ۲۰۲۲ است.

به همین خاطر از روز گذشته رسانه های عربستان از کاندیداتوری این کشور برای این تورنمنت فوتبال در سطح جهان خبر دادند.

نشریه «الریاضیه» امروز از مبلغ درخواستی فیفا برای کسب میزبانی جام باشگاه های جهان خبر داد. طبق گزارش نشریه سعودی فیفا رقمی بسیار بالا برای میزبان این مسابقات در نظر گرفته است.

فیفا به دنبال تیغ زدن سعودی‌ها

فیفا از عربستان برای کسب میزبانی جام باشگاه های جهان ۲۰۲۲ مبلغ نجومی ۲۵ میلیون دلار را درخواست کرده است.

اینفانتیو رئیس فیفا که به عنوان یک فرد اقتصادی مطرح است و همیشه به دنبال درآمدزایی بیشتر از فوتبال است. او چندین بار به عربستان سفر کرده و از وضعیت این کشور باخبر است.

به همین خاطر مبلغ بالایی برای میزبانی عربستان از مسابقات جام باشگاه های جهان درخواست کرده چون خیلی خوب می داند می تواند روی دلارهای نفتی سعودی ها حساب باز کند.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به دلیل عقب بودن زمان برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم ویژه به نفع سعودی ها گرفته است.

AFC قصد دارد به دلیل مشخص نشدن قهرمان آسیا تا قبل از مسابقات جام باشگاه های جهان بار دیگر الهلال عربستان قهرمان فصل گذشته آسیا را به عنوان نماینده قاره کهن در این مسابقات معرفی کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها