يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۸۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۵ تير ۱۴۰۱
تیم ملی والیبال ایران با استفاده از اشتباهات تیم لهستان توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ از امروز (سه‌شنبه ۱۴ تیرماه) به میزبانی دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم آغاز شد.

تیم‌های ایران و لهستان از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر دو حریف خود را شکست دادند.

آمار دیدار والیبال ایران و لهستان

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۱۱ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۶ پوئن در حمله، ۵ امتیاز در دفاع، ۹ پوئن سرویس و ۴۱ امتیاز از اشتباهات بازیکنان لهستان بود.

عقاب‌های لهستانی نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۴ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۰ امتیاز حمله، ۱۲ دفاع، ۱۰ پوئن سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها