يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۸۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۵ تير ۱۴۰۱
حضورم در کادر این تیم منتفی است؛
مدافع سابق سپاهان اعلام کرد به کادر فنی این تیم اضافه نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، هادی عقیلی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور وی در کادر فنی تیم فوتبال سپاهان مطرح شده، عنوان کرد: قبل از حضور سرمربی جدید صحبت‌هایی از طرف شخص آقای ساکت با من انجام شد، اما این مذاکرات قبل از حضور آقای مورایس و همکارانش در اصفهان بود و بعد از آن روند تماس‌ها کاملا متوقف شد. با این شرایط حضورم در کادر فنی تیم سپاهان منتفی شده چون مذاکره جدیدی با من در این زمینه انجام نشده است.

او ادامه داد: برای باشگاه بزرگ سپاهان و همچنین هواداران تیم در فصل بیست و دوم آرزوی موفقیت می‌کنم و همه می‌دانند آدمی نیستم که بخواهم خودم را چسبیده به تیم بدانم. من خودم را عضوی از خانواده سپاهان می‌دانم و امیدوارم این تیم در فصل آتی تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی شود.

مدافع پیشین سپاهان در خصوص شایعاتی که پیرامون حضورش در کادر فنی نفت مسجدسلیمان مطرح شده، ابراز کرد: صحبت‌هایی مطرح شد و جا دارد از آقای مهاجری به‌خاطر حسن نیتی که من داشتند، تشکر کنم، اما تصمیم گرفتم با نفت مسجدسلیمان همکاری نکنم و به همین دلیل از آقای مهاجری برای حضور در کادر فنی این تیم عذرخواهی کردم. باز هم از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم همه این عزیزان امسال برای مردم خوب مسجدسلیمان و هواداران پر شور این تیم نتایج خوبی کسب کنند.

عقیلی در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای آینده چیست، گفت: فعلا منتظر هستم تا ببینم چه شرایطی پیش رویم قرار می‌گیرد. من در حال مطالعه هستم، فوتبال ایران را پیگیری می‌کنم و حرف‌های زیادی در آینده خواهم داشت. در این چند سال تلاش کرده‌ام و البته پیشنهاداتی هم از لیگ دسته اول داشتم، اما سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم. مطمئن باشید در آینده حرف‌های زیادی در فوتبال خواهم داشت چون معتقدم زحماتی که کشیده‌ام به ثمر خواهد نشست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها