أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۱۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۰ تير ۱۴۰۱
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، مدعی شد که این تیم را به قهرمانی جام جهانی خواهد رساند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، ایتالیا تابستان سال گذشته روزهای بسیار خوب و جذابی را سپری کرد و موفق شد جام قهرمانی یورو 2020 را بالای سر ببرد. 
با این حال این روند موفقیت‌آمیز برای آنها ادامه‌دار نبود و پس از این که نتوانستند در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی به صورت مستقیم به این رقابت‌ها صعود کنند، راهی دیدار پلی‌آف شدند و با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی از حضور در قطر بازماندند. 
این اتفاق کابوسی تمام عیار برای فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید، چرا که آنها پیش از این در جام جهانی 2018 روسیه نیز غایب بودند و دو دوره غیبت متوالی در این مسابقات برای آنها باورنکردنی است اما به نظر می‌رسد که چنین شکستی باعث تضعیف روحیه سرمربی این تیم نشده است. 


مانچینی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت:« از وقتی که سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم یک هدف در ذهنم داشتم و آن هم قهرمانی یورو و جام جهانی بود. یک سال پیش جامی در دستم داشتم و با خودم گفتم که حالا باید به دنبال کسب آن جام دیگر باشم.»
او در پاسخ به این سوال که با وجود شرایط پیش آمده همچنان امیدوار است که به این هدف برسد گفت:« البته که من همان زمان به جام جهانی امسال فکر می‌کردم که شرایط برای حضور ما در آن فراهم نشد اما باید بگویم که بله، من همچنان فکر می‌کنم که ما می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم.»
این مربی ایتالیایی درباره شرایط سخت پس از شکست برابر مقدونیه شمالی اضافه کرد:« من متوجه شدم که در موقعیت بسیار دشواری قرار گرفته‌ام. پس از پیروزی در ویمبلی هم به این که کناره‌گیری کنم فکر کرده بودم اما یک سال و نیم بعد جام جهانی بود و پس از شکست برابر مقدونیه واقعا به استعفا فکر کردم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها