أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۲۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۱ تير ۱۴۰۱
برانکو ایوانکوویچ:
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که از وی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی دراگان اسکوچیچ یاد می‌شود، حضورش در ایران به جای هموطن خود را «خجالت آور» توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، با برکناری دراگان اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، خبرها درباره انتخاب جانشین این مربی کُروات بالا گرفته است. علاوه بر مربیان داخلی، از کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان سابق تیم ملی ایران هم به عنوان نفراتی یاد می‌شود که اسامی آنها در میان گزینه‌های قبول مربیگری تیم ملی به جای اسکوچیچ مطرح شده است.

برانکو با توجه به تجربه حضور در تیم ملی ایران و جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و موفقیت با پرسپولیس در لیگ ایران بیشتر مورد توجه بوده است؛ آن‌هم در حالی که تا سال ۲۰۲۴ با تیم ملی فوتبال عمان قرارداد دارد.

برانکو که در حال حاضر در کرواسی به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در واکنش به اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است، گفت: درست است که بعضی از روزنامه نگاران از ایران با من تماس گرفتند اما این تنها چیزی است که در مورد این موضوع می دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها