کد خبر: ۵۰۹۲۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۱ تير ۱۴۰۱
منظور آزمون کدام بازیکن فوتبال ایران بود؟
سردار آزمون شب گذشته در گفت‌وگوی طوفانی اش با فوتبال برتر، پای یکی دو بازیکن را در موضوع استوری های جنجالی علیه سرمربی تیم ملی به وسط کشید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، آزمون که بدون ترس و شجاعانه درباره مسائل تیم ملی صحبت کرد و خود را بازیکنی فراتر  از آن دانست که موقعیتش به حضور هر یک از سرمربی ها منوط باشد، از بعضی بازیکنان بابت رفتار دوگانه و همچنین عدم صلاحیت برای اظهارنظر در مورد سرمربی تیم ملی گلایه کرد.

آزمون در صحبت هایش از کلمات عجیبی مثل مار هم استفاده کرد که در نوع خودش بی سابقه بود.

او در بخشی از حرف هایش به فوتبالیستی اشاره کرد که مدام از بدن خود عکس در اینستاگرام آپلود می‌کند و مقابل دوربین موبایلش می‌دود؛ بازیکنی که زمان کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شده اما حالا جایی در اردوی تیم ملی ندارد. آزمون به او توصیه کرد که با خودش صادق باشد و به جای این کار ها تلاش کند که ضعف فنی خود را بهبود ببخشد. او این بازیکن را بدون اشاره به اسمش اینطور معرفی کرد: «تویی که مدام از تیم ها بیرونت می‌اندازند. »

البته حدس نام این بازیکن خیلی دشوار نیست و اگر در استوری هایی که علیه دراگان اسکوچیچ منتشر شد چرخی بزنید خیلی راحت به این نام خواهید رسید.

جالب اینجا است که بازیکن مدنظر شب گذشته در‌ تماس با برنامه فوتبال برتر قصد داشته روی خط جواب سردار را بدهد که در نهایت با توجه به اینکه اسمی از او به میان نیامده بود، این اتفاق رخ نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها