أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۳۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۲۲ تير ۱۴۰۱
بعد از جلسه شهردار تهران با مدیران‌عامل پرسپولیس و استقلال؛
با اعلام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار است به صورت رسمی سند مالکیت دو ورزشگاه به نام استقلال و پرسپولیس شود.

به گزارش پایگاری 598 به نقل از "ورزش سه" عصر امروز مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و رضا درویش مدیرعامل استقلال با همراهی چهره‌هایی چون محمد مومنی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به دیدار علیرضا زاکانی شهردار تهران رفته و پیرامون مشکلات زیرساختی تیم خود صحبت کردند و مهم‌ترین مبحث جلسه، تعیین‌تکلیف سرنوشت دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) بود.

امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر در توضیح جلسه امروز گفت: جلسه خوبی برقرار شد و در این جلسه، دغدغه‌های این دو باشگاه محبوب کشورمان طرح شد و آقای زاکانی شهردار تهران از قبل پیش‌بینی‌هایی را کرده بودند که چگونه می‌شود به این دو باشگاه بزرگ کشور کمک‌هایی انجام شود.

وی افزود: امروز قرار است درباره مجموعه ورزشی شهید کاظمی و مجموعه ورزشی امام رضا(ع) که بهره‌برداری‌اش در اختیار این دو باشگاه بود، تصمیم‌گیری شود و مقرر شد با طی کردن مقدمات قانونی این دو مجموعه در اختیار این دو باشگاه پرطرفدار کشورمان قرار بگیرد و انشالله با این کار، یکی از دغدغه‌های تاریخی و بزرگ برطرف شود و خودشان بتوانند با کیفی‌سازی و سرمایه‌گذاری که در این دو مجموعه دارند، به توسعه ورزش کشور کمک کنند.

توکلی‌زاده در پاسخ به واگذاری دائمی دو مجموعه به سرخابی‌ها توضیح داد: بله، انشالله با طی کردن مراحل قانونی و تفاهمی که با وزارت ورزش صورت خواهد گرفت، دو مجموعه به دو باشگاه واگذار خواهد شد و شهرداری تهران کمک خواهد کرد که این دو باشگاه پرطرفدار و محبوب دارای دو مجموعه ورزشی ثابت و مداوم شوند.

معاون شهردار تهران درباره این‌که آیا این دو ورزشگاه جزو دارایی‌های استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود، گفت: بله، تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و وزارت ورزش منعقد خواهد شد و این مسئله در دستور کار قرار گرفت که گفتگوها انجام شود و قرار است خیلی سریع و طی یک هفته تفاهم‌نامه نهایی شود و از خدمات متقابلی هم برای ورزش همگانی شهر تهران و توسعه کارها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران توسط باشگاه‌های محبوب انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها