امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۳۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۲ تير ۱۴۰۱
خاتون بم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر زنان در قزاقستان اردو برپا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم خاتون بم پُرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال زنان ایران که توانسته در چهارده دوره گذشته هشت بار فاتح جام قهرمانی باشد، در سال جاری به عنوان نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.
پیش از این شهرداری سیرجان دیگر تیم کرمانی در سال گذشته به عنوان نماینده فوتبال زنان ایران در این مسابقات که با فرمت آزمایشی انجام میشد حضور داشت و در نهایت موفق شد در میان چهار تیم شرکت کننده و بعد از نماینده کشور اردن عنوان نایب قهرمانی را کسب کند اما امسال سیستم لیگ قهرمانان دچار تغییرات محسوسی نسبت به سال قبل شده است.
بر این اساس چهار تیم از منطقه غرب آسیا و سه تیم در منطقه شرق آسیا در دو گروه جداگانه به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه خواهند داد و در نهایت قهرمانان غرب و شرق قاره کهن بعد از یک وقفه دو ماهه برای برگزاری دیدار فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
نکته جالب توجه در خصوص نماینده ایران، اردوی آماده سازی آنها در کشور قراقستان است .
گفتنی است که ازبکستان میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا خواهد بود و بمی ها بعد از برپایی یک اردوی دوازده روزه در قزاقستان در تاریخ بیستم مرداد ماه عازم ازبکستان می‌شوند.
شاگردان مرضیه جعفری در این مسابقات با سه تیم از نمایندگان کشورهای ازبکستان، هند و اردن هم گروه خواهند بود و در صورت صدرنشینی در منطقه غرب آسیا به مصاف صدرنشین منطقه شرق آسیا که یکی از نمایندگان کشورهای چین تایپه، تایلند و یا میانمار خواهند بود خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها