يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۴۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۲ تير ۱۴۰۱
ویژه برنامه «مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر»، 27 تیرماه مصادف با عید بزرگ شیعیان غدیر خم در حالی از چهارراه ولی عصر (عج) تا چهارراه پارک وی برگزار می‌شود که 350 موکب در این رویداد ملی مذهبی حضور دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس: این روزها همزمان با شروع دهه امامت و ولایت تکاپوی تشکل‌های مردمی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های روز غدیر، بیشتر شده و در اقصی نقاط کشور شاهد فعالیت‌های فرهنگی - مذهبی مختلف و متعدد برای بزرگداشت این عید سعید هستیم.

از این رو، اجتماع بزرگ و جشن مردمی «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر» روز دوشنبه ۲۷ تیرماه مصادف با عید فرخنده غدیر، در تهران حد فاصله چهارراه ولی عصر (عج) تا پل پارک وی برگزار می‌شود.


ساسان زارع سخنگوی ستاد مردمی «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»

بنا بر اعلام ساسان زارع سخنگوی ستاد مردمی این جشن بزرگ، ۳۵۰ موکب دار از هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب، پذیرای شرکت‌کنندگان در مراسم خواهند بود.

پذیرایی و اطعام در ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مولودی‌خوانی و سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، اجرای پویش‌های مختلف با موضوع غدیر، توزیع هدایا و بسته‌های محتوایی و پزشکی عناوین برنامه‌هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می‌پذیرد.

رویداد «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر» از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه با حضور اقشار عموم جامعه، حد فاصله بین چهارراه ولی عصر(عج) تهران تا چهارراه پارک وی با حضور ۳۵۰ موکب برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها