يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۴۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۳ تير ۱۴۰۱
هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی دیشب در چهار نقطه از ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، طرفداران رشته فوتبال ساحلی به واسطه سال ها درخشش تیم ملی در عرصه های بین المللی با این رشته مهیج آشنا شدند ولی متاسفانه چند سالی است که با فاصله گرفتن از آن روزهای خوش، هواداران از تماشای لیگ برتر فوتبال ساحلی به عنوان مُسکن استفاده می‌کنند!
این دوره از لیگ برتر فوتبال ساحلی شروع نشده حاشیه هایش شروع شد آن هم با داستان کناره گیری تیم باسابقه شهریار ساری که لیگ ۱۰ تیمی را به ۹ تیم رساند تا از هیجان مسابقات بکاهد اما همچنان لیگ برتر پر از اتفاقاتی است که فوتبالدوستان ایرانی را از رصد آن به وجد می آورد؛ پس پیش به سوی هفته ششم!

*در نخستین دیدار این هفته مقاومت گلساپوش صدرنشین که در چابهار به مصاف منطقه آزاد چابهار رفته بود توانست با برد ۵-۳ مقابل حریف سخت کوش خود به ششمین برد فصل دست یابد و ضمن تکیه به صدر جدول، مقتدرانه ترین شروعش را در لیگ برتر فوتبال ساحلی به ثبت برساند!

*اما بی شک مهم‌ترین سکانس هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی به شاهین خزر رودسر ته جدولی مربوط می‌شد که به اردکان سفر کرد تا با چادرملوی رده دومی دیدار کند؛ پیش از این دیدار حسن عبدالهی از چهره های شناخته شده فوتبال ساحلی کشورمان خداحافظی خود را پس گرفت و از سمت مربی گری شاهین خزر به جمع بازیکنان این تیم پیوست!
این شوک نتیجه مثبت داد تا شاهین با برد ۵-۱ برابر تیم مدعی چادرملو، هم اردکانیها را برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام گذاشت و هم از بحران خارج شد.

*کشتی دریانوردان هم به ساحل خشک تیم رده سومی صدرشیمی یزد رسید ولی بدون ناخدا؛ دریانوردان که این فصل با عباس طبیب نژاد لیگ را خوب آغاز کرده بودند بدون سرمربی هم بازی خوبی را مقابل تیم جوان علی رحیمی به نمایش گذاشتند تا جایی که گل اول بازی را زدند و با کشاندن بازی به وقت اضافه در آستانه کسب امتیاز هم بودند ولی انرژی تماشاگران ورزشگاه سلمان زمینه ساز کسب دو امتیاز از این بازی مهم برای میزبان شد.

*البته مثلث تیم های مدعی لیگ برتر فوتبال ساحلی از شکل و شمایل یزدی خود تا حدودی خارج شد؛ چراکه پارس جنوبی پرافتخارترین تیم لیگ برتر هرچند به سختی با نتیجه ۳-۲ فرش حداد اصفهان را شکست داد تا خود را به صف بالانشینان جدول اضافه کند.
*در جدول رده بندی مسابقات مثل سال های گذشته دو رقیب سنتی یعنی گلسا و پارس را در صدر جدول می بینید با این توصیف که مقاومت گلساپوش یزد با ۱۸امتیاز صدرنشین است و تیم های پارس جنوبی بوشهر و صدرشیمی یزد با ۹ امتیاز اما به لطف تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها