أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۴۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۳ تير ۱۴۰۱
نمازجمعه این هفته تهران، فردا به امامت حجت‌الاسللام صدیقی و با محوریت عید غدیر برگزار می شود.
نمازجمعه این هفته تهران با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمازجمعه این هفته تهران، 24 تیر ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت حجت‌الاسللام کاظم صدیقی با محوریت عید غدیر و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

 بر همین اساس پویش یک پیمانه بیشتر، موکب پذیرایی، مولودی خوانی، مسابقه پیامکی، ویژه برنامه مهد آدینه، اجرای گروه تواشیح، پخش مستقیم حرم حضرت علی(علیه‌السلام)، پرده‌خوانی غدیر و ماشین‌نویسی در محل نماز جمعه، برگزار می‌شود.

  فرهنگسرای منتظر نیز در موضوعات نمایشگاه هنری و موضوعی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌ها، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، ایستگاه بازی و شادی و سرگرمی کودک و نوجوان، گردش کتاب و اهدای کتاب، خدمات جهادی (واکس زدن کفش،سنجش فشار خون و...) اجرای گروه سرود، هم عهدی با شهدا و رادیو منتظر فعالیت خواهد داشت.

 نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از هیئت آنلاین به صورت زنده و تصویری، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

 درب‌های مصلی امام خمینی(ره) ساعت 11صبح به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها