يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۶۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۶ تير ۱۴۰۱
تیم ملی والیبال ایران در شهر گدانسک سخت تمرین می‌کند تا در بهترین شرایط مرحله فینال لیگ ملت‌ها را استارت بزند.

به گزارش پایگاه خبری به نقل از فارس، پس از پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2022 در لهستان، تیم ملی ایران بر اساس برنامه تعیین شده از سوی کادر فنی در شهر گدانسک اردو زد و تمرینات خود را در این شهر پیگیری کرد.

ملی‌پوشان کشورمان پس از دو روز استراحت، تمرینات روزانه خود را در دو نوبت زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند؛ بلندقامتان ایران صبح به کار با وزنه می‌پردازند و عصرهم به مرور کارهای تاکتیکی و کار با توپ اختصاص دارد. شاگردان عطایی با تمرکز بالا تمرین می‌کنند و تنها دغدغه آنها رسیدن به اوج آمادگی برای حضور شایسته در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها است.

مردان والیبال کشورمان روز گذشته (جمعه 24 تیرماه) آخرین تمرین خود را در گدانسک برگزار کردند. در این تمرین دو ساعته و پرفشار، ملی‌پوشان پس از گرم کردن، به دو گروه تقسیم شدند در سیستم‌های مختلف که از سوی کادر فنی طراحی شده بود، به رقابت با هم پرداختند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی کشورمان در فواصل مختلف تمرین را متوقف کرد و با جدیت تمام نکات فنی را به بازیکنان تذکر داد. پاسورها هم زیر نظر علیرضا طلوع کیان در ابتدای تمرین به تمرینات اختصاصی پرداختتند و در پایان تمرین سرویس و دریافت در دستور کار شاگردان عطایی قرار گرفت تا ملی‌پوشان یک جلسه تمرین پرفشار و هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارند.

روحیه و انگیزه بالای ملی‌پوشان با وجود دوری 50 روزه از ایران از نکات قابل توجه تمرینات تیم ملی در این مرحله از اردو است. به دستور کادر فنی ملی پوشان صبح امروز به کار با وزنه در یک سالن بدنسازی مجهز پرداختند و بهروز عطایی نیز نظاره‌گر تمرین بازیکنانش بود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی‌پوشان امروز عصر استراحت دارند و صبح فردا گدانسک را به منظور حضور در مرحله نهایی لیگ ملت در بولونیای ایتالیا ترک خواهند کرد و تمرینات خود را از پس فردا (دوشنبه، 27 تیرماه) در ایتالیا پیگیری خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله یک چهارم لیگ ملت های والیبال 2022، از ساعت 23:30 پنجشنبه 30 تیرماه در بولونیای ایتالیا به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها