أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۶۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۶ تير ۱۴۰۱
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۱هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 3میلیارد و 889میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 302میلیارد تومان در بیش از 263هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 11هزار و 384واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 468هزار و 666واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، سرمایه‌گذاری سایپا و پتروشیمی خراسان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 398میلیون ورقه به‌ارزش 72هزار و 815میلیارد تومان در 172هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 128واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 623واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام بهمن دیزل، توریع دارو پخش و تولید نیروی برق دماوند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها