أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۷ تير ۱۴۰۱
پایان یافتن رویداد تولید محتوای غدیر با حضور ۱۰۰ هنرمند گرافیک از سراسر کشور و تولید آثار فاخر جهت استفاده عموم مردم بالاخص فعالین رسانه ای.

به گزارش پایگاه 598، رویداد تولید محتوای به عشق علی علیه السلام با محوریت غدیر خم همزمان با ایام عید غدیر در روزهای ۲۲ ام الی ۲۴ ام تیرماه ،به همت سازمان فضای مجازی سراج و با مشارکت مجموعه فرهنگی سرچشمه و سازمان مشارکت اجتماعی شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی_رسانه ای رضوان برگزار گردید.

 در این رویداد ۱۰۰ هنرمند گرافیست، تحت نظارت و مشاوره اساتید مطرح کشوری و با محوریت موضوع غدیرخم و زیارت غدیریه و با رویکرد اجتماعی ، از سراسر کشور به خلق آثار فاخر در بخشهای گرافیک وپوستر،تایپوگرافی،تصویرسازی، تدوین و پادکست پرداختند که در این میان بیش از ۷۰ اثر فاخر جهت استفاده علاقه مندان به حوزه هنر و محتوای غدیرخم فراهم گردیده است؛ لذا عموم علاقه مندان می تواند آثار تولید شده را به صورت فایل با کیفیت بالا از لینک زیر دانلود کنند .

https://drive.google.com/drive/folders/1GhPYH-ERbUrk6JFRVm3TZS2LBXW_Rmgj?usp=sharing



منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها