أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۸۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۸ تير ۱۴۰۱
جدید استقلال تهران این فصل با پیراهن شماره هفت برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت تا وارث یکی از محبوب‌ترین شماره‌های این تیم باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، پیمان بابایی که سابقه بازی در تیم‌های ماشین‌سازی، گسترش فولاد و سومقاییت جمهوری آذربایجان را هم در کارنامه خود دارد چندی پیش با عقد قرارداد ۲ ساله به استقلال پیوست. بابایی قرار است در کنار بازیکنانی مانند آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهبازاده و کاوه رضایی در خط حمله استقلال حضور داشته باشد.

با قطعی شدن حضور بابایی در استقلال شماره پیراهن این بازیکن و چند خرید جدید استقلال مشخص شد. براساس تصمیم مسوولان باشگاه استقلال و علاقه بازیکن جدید این تیم، پیمان بابایی پیراهن شماره هفت استقلال را بر تن خواهد کرد. پیراهنی که هواداران آن را با درخشش فرهاد مجیدی در ۲ دهه اخیر به خاطر دارند.

پس از خداحافظی مجیدی بازیکنانی مانند بختیار رحمانی و مارکوس نیومایر این پیراهن را بر تن کردند که موفقیت چندانی به دست نیاوردند. همچنی در فصل گذشته این پیراهن به آرش رضاوند رسید که عملکرد ناامید کننده‌ای داشت و در نیم‌فصل از استقلال جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست.

یکی از موفق‌ترین بازیکنان خارجی که این پیراهن را بر تن کرد شیخ دیاباته بود که به عنوان آقای گلی لیگ رسید.

همچنین پیراهن‌های شماره ۶ استقلال به محمد حسینی، شماره ۱۰ به سجاد شهباززاده، ۱۹ به رضا میرزایی، ۲۶ به امید حامدی‌فر و ۸۰ به محمدحسین زواری رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها