أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۹۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۹ تير ۱۴۰۱
مدافع سابق تیم ملی کشورمان و استقلال فردا عازم ترکیه می شود.
کاپیتان سابق استقلال در راه اروپا

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، پژمان منتظری کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان و استقلال در این فصل قراردادش را با الخریطیات تمدید کرد تا برای سومین سال برای این تیم قطری بازی کند.

در همین رابطه نشریه «الرایه» خبر داد باشگاه الخریطیات فردا(پنجشنبه) عازم ترکیه است تا اردوی تدارکاتی پیش از فصل خود را در این کشور اروپایی برپا کند.

پژمان منتظری به همراه الخریطیات فردا عازم ترکیه می شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی باشگاه قطری قرار است در این اردو 4 بازی دوستانه برگزار شود.

نشریه قطری اعلام کرد الخریطیات با برگزاری این اردوی اروپایی قصد دارد تیم به اوج آمادگی برسد تا در فصل آینده بتوانند با قهرمانی در لیگ دسته اول به لیگ ستارگان صعود کنند.

منتظری سال ها در قطر لژیونر بود و برای تیم های الاهلی، الشحانیه، ام صلال و الخریطیات به میدان رفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها