کد خبر: ۵۰۹۹۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۹ تير ۱۴۰۱
پیشکسوت فوتبال:
پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که هیچ‌کس بر توانایی‌های فنی طارمی شکی ندارد، ولی این بازیکن اگر «علامه دهر» هم باشد باید با او برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، مصطفی شعبانی بازیکن پیشین تیم فوتبال پاس درباره ابقای دراگان اسکوچیچ در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به عقیده من فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را برای ابقای اسکوچیچ در پست سرمربیگری تیم ملی فوتبال گرفت. به هر حال همه می‌دانیم که سرمربی تیم ملی زحمت کشیده است و تیم را در شرایطی که هیچ‌کدام از ما امید به صعود به جام جهانی نداشتیم، تحویل گرفت و بهترین نتیجه را هم گرفت و ما سریع‌ترین صعود به جام جهانی را هم داشتیم.

وی ادامه داد: متأسفانه فدراسیون فوتبال شرایط خوبی ندارد و ما می‌بینیم که افراد زیادی نظر می‌دهند و تصمیم‌گیرنده هستند. ما اگر تصمیم به برکناری اسکوچیچ داشتیم باید خیلی زودتر از اینها و زمانی که بازی‌های مقدماتی تمام شد این کار را انجام می‌دادیم. وقتی می‌گوییم فدراسیون شرایط خوبی ندارد به این جهت است که سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه کمیته فنی و اعلام رأی بر عدم صلاحیت اسکوچیچ اعلام می‌کند که هیئت رئیسه درباره سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده است. اگر قرار بود که کمیته فنی جلسه برگزار کند می‌توانستند با هم هماهنگ شوند و قبل از اینکه نظرشان را رسانه‌ای کنند با اعضای فدراسیون خروجی جلسه‌شان را مطرح می‌کردند. همه این موارد نشان می‌دهد که بی‌ثباتی در فوتبال و به‌ویژه در فدراسیون موج می‌زند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها